torsdag 4. mars 2010

Mange prosjekter på gang.

Med sola kommer energien. Så nå har jeg mye på gang her.
Jeg holder på å ferdigjøre noen sy prosjekter jeg har holdt på med i en evighet. Jeg begynner å se lys i enden av tunellen nå. Håper bare jeg får til de siste endringene så er en Onbag baby klar for sending til en venninne. Hun har bestilt den med klaff OG glidelåslukking til hovedrommet. Det gir litt hodebry, spesielt siden vesken er designet uten glidelåslukking. Men jeg prøver å knote noe til. ;)

Ellers holder Stellerommet designkonkuranse. Og jeg skal prøve å bidra. Så en kveld må jeg få satt meg ned å begynt på den snart. Dette er utrolig spennende. Det såt mer om konkuransen i Stellerommet sin blogg. Link ligger i sidemenyen.

Det rosa garnet som jeg har bilde av i sist innlegg begynner å ta form. Og jeg har en spent datter som gleder seg til å bruke buksa. Eller så sier hun nå, vi får se når den faktisk er ferdig om hun vil ha den eller ei. Hun har en tendens til å ønske seg ditten og datten fra min hånd. Men når det først er ferdig... Tre og et halvt år er hun nå, og har veldig varierende meninger.

1 kommentar:

  1. JA, JA,
    sier gamle mor og husker tilbake til ernergiske tider med symaskin, strikkepinner og heklenål. (nå husker jeg ikke helt hva en symaskin er...)
    Barn idag er ikke hva mine barn var...!
    Dere fikk gå med det jeg la fram, og det var aldri noen diskusjon (tror jeg)
    Men hukommelsen er jo ikke hva den engang var, og kanskje husker du noe helt annet.
    Gleder meg til å se mere av hva du produserer.

    STOR KLEM fra mamma

    SvarSlett