lørdag 2. april 2011

Jeg tar min dansekjole på.

Denne kreasjon en er en bestilling på morgenkåpe. Utgangspunktet er et kjole mønster som jeg har tatt og forlenget skjørt og ermer på. Eieren er glad i prikker/sirkler så det var et element som bare måtte på. På ryggen har den i tillegg fått et av mine hjerter. Hjertet går igjen i mye av det jeg lager både innen søm og smykker.

Dette er de siste kjolene som er laget. 
De er til salgs hos Syvert Galleri og rammeverksted i Mandal.
Grønn velour med lilla hjerter med gullbånd rundt. Og en Kjole med alvehette i sort velour og grå hjerter på skjørtet og et hjerte på ermet. 







1 kommentar:

  1. Jeg elsker kjolen min!! Den er sååå god å gå i!! og jeg gleder meg til jentene mine løper rundt i 'samme' kjole som mamma! :D :D
    klemmmmmmmmmmmm

    SvarSlett