tirsdag 13. april 2010

Planeter og stjerner.

Etter å ha ryddet frem sybordet mitt som var gjemt under en halv meter skrot og rot. Kom sylysten og hoppet på meg. Resultatet ble en helt enket AIO bleie i stilig PUL med planeter og romfartøyer på. Denne har microfiber som fastsydd innlegg og bambusvelous som innside. Denne har ikke en ekstra flapp som de andre jeg har lagd, så det blir spennende å se hvor lenge denne holder. Og om jeg muligens må lage ett litte ekstra innlegg som kan ligge løst inni.




Ellers fortiden holder jeg på å designe diverse bleier til konkuransen som stellerommet har startet. Jeg har mange spennende idèr som skal få se dagenslys på sybordet mitt de neste dagene. Her inne blir det nok en stund før de blir publisert. Det blir først etter at en vinner er kåret. ;)
Kryss fingrene for meg. Jeg har virkelig lyst til å vinne en av premiene. :)




2 kommentarer:

  1. aaah knall lekker!! nå blir A stilig på stumpen! :D
    masser masser av lykke til i konkurrasnen søssa mi!!
    gid
    klemmmm

    SvarSlett
  2. Tusen takk.
    Ja nå begynner mønsteret mitt å nærme seg ferdig. Må bare få sydd den nå. :)

    SvarSlett